poniedziałek, 16 czerwca 2014

Dawno mnie nie było, nie tyle, że nie miałam czasu co to, że nie miałam natchnienia. Nie wiedziałam o czym pisać chociaż dużo się dzieje.
W międzyczasie była już moja próba przejścia na dietę Dąbrowskiej, jednak wytrzymaliśmy z mężem jeden dzień ;) Stwierdziliśmy, że przestaniemy po prostu jeść słodycze i pić Coca-Colę, jednak dziś po 2 lodach z Lidla ten pomysł także się nie przyjął. Po powrocie z długie weekendu już na pewno przejdziemy na te brak słodyczy.
Ale ten czas szybko mija dopiero co był długi weekend majowy teraz za moment już czerwcowy :/ Oj tyle planów, tyle obiecywań sobie, że coś wreszcie trzeba zrobić, zebrać się w sobie i dale nic. Ale w końcu chociaż coś tam napisałam na blogu wreszcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...