poniedziałek, 13 października 2014

Everydayme: Kampania pasty Blend-a-Med Pro-Expert Komplexowa Ochrona

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie www.everydayme.pl. Bardzo ciekawa strona, dużo interesujących informacji a dodatkowo można testować produkty marki Procter&Gamble. Zarejestrowałam się pare miesięcy temu, od tej pory otrzymałam próbkę kapsułki do prania Ariel i Vizir oraz dzisiaj paczkę ambasadorki zawierającą:

Do własnego użytku...
  • 1 pasta blend-a-med Pro-Expert Kompleksowa Ochrona 75ml
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”
Do przekazania innym…
  • 17 past blend-a-med Pro-Expert Kompleksowa Ochrona 15ml
  • 20 ulotek
Tej pasty jeszcze nigdy nie miałam dlatego też chętnie przetestuję, próbki rozdam znajomym.


Zapraszam do darmowej rejestracji: gronoambasadorow.everydayme.pl

3 komentarze:

  1. gratuluję :) mi się niestety nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się zdziwiłam jak dostałam w piątek informacje o paczce od gls. Dopiero godzinę później przyszedł mail z gratulacjami od Everydayme :) Następnym razem Wam się uda :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...