czwartek, 6 listopada 2014

Streetcom: Kampania Ballantine’s Brasil

Oj dawno mnie nie było, znowu..


Jakoś ostatnio nie mogę za nic się zabrać. Do kampanii Ballantine’s Brasil dostałam się już w tamtym tygodniu ale nie miałam aparatu. Jeszcze nie otwarty, trzymam go na parapetówkę, więc jeszcze miesiąc :)

Ulotki zaczęłam już rozdawać, ale sama jestem ciekawa smaku, dlatego też czasami wątpię, że butelka wytrzyma aż miesiąc ;)

A to otrzymałam w paczce Ambasadora:
  • 1 butelkę Ballantine’s Brasil (700 ml) przeznaczoną dla Ciebie i znajomych
  • Przewodnik Ambasadora, który odkryje przed Tobą świat Ballantine’s Brasil
  • 18 ulotek z informacjami o Ballantine’s Brasil do wręczenia znajomym
  • Oraz 18 specjalnych kuponów, które pozwolą Wam na przedłużenie prawdziwie brazylijskiej imprezy 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...