poniedziałek, 5 stycznia 2015

Kampania MegaRed

Mojej mamie udało się dostać do kampanii MegaRed. Ostatnio mega wysyp kampanii i u mnie, mojej mamy i mężowi udało się nawet ;)

Paczka zawierała 6 opakowań MegaRed® Omega-3 Krill Oil 60 kapsułek. Bardzo bogato, te tabletki są drogie, nie wiem czy sama bym się zdecydowałam na ich kupno.

Z tego co wiem to większość pudełek rozdanych, myśmy wzięli 2 dla mnie i na męża.

Z mojej strony mogę powiedzieć, że ulotka trochę kłamie, tabletki niestety strasznie śmierdzą, może nie samą rybą ale taką zmieszaną z aromatem waniliowym, który jest w składzie. Połknąć się da ale posmak na języku zostaje, ja je połykam podczas jedzenia, żeby zabić ten smak. Co do działania, nie wiem bo za krótko połykam.



Chętne osoby zapraszam do rejestracji na Streetcom: CLICK ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...