wtorek, 9 czerwca 2015

Kampania Paradontax i Metaxy

Eh jestem molestowana o wpisy z dwóch stron, najpierw mama, dzisiaj mąż. Do obojga dzwoniła miła Pani ze Streetcomu i prosiła o zamieszczenie posta na blogu.

Wiem, wiem zabieram się do tego jak pies do jeża ;)

Kampania Paradontax
Moja mam dostała się do kampanii pasty do zębów. Ucieszyła się, tato już mniej bo nie przepada za smakiem tej pasty. Ale dzięki temu, że były tam różne jej rodzaje troszkę zmienił zdanie.

Używają jej ponad dwa tygodnie, nie mieli wielkich problemów z zębami, jednak czasami występowało krwawienie dziąseł. Od tygodnia problem ten nie pojawił się ani razu, co przypisują paście Paradontax.

Mama dzieliła się pastą z moimi dziadkami, wujkami i znajomymi.
Była bardzo zdziwiona bogatą zawartością paczki i tym, że są tam pełnowartościowe pasty, które może rozdać.

Pasta godna polecenia, dla wszystkich mających problem z dziąsłami , jak i tym, którzy takiego problemu nie chcą mieć w przyszłości.

Kampania Metaxy
A teraz ulubiona kampania męża, zaraz po kampanii Skyn ;)

Kampania Metaxy, szczerze nie znałam wcześniej tego alkoholu, chociaż mam wrażenie, że wszyscy wokół dobrze znają ten alkohol.

Maż najpierw dostał paczkę do pracy, a potem wieczorem koło 20 dzwoni domofon, otwieram drzwi a tam stoi kurier z paczką do niego. Otwieramy a tam w środku kolejna paczka Metaxy ;)
Chcieliśmy być fair i napisaliśmy maila do Streetcomu, czy to nagroda czy pomyłka. Niestety była to pomyłka i parę dni później odsyłaliśmy paczkę dalej ;) Mam nadzieję, że osoba, która ją dostała jest z paczki zadowolona ;)

Co do paczki, to także była bogata, 16 małych buteleczek do rozdania i jedna duża dla nas.
Buteleczki najpierw zostały rozdane, następnie sami w poprzedni weekend próbowaliśmy. Ja co prawda nie piję alkoholu i tylko powąchałam ale zapach ładny i delikatnie miodowy ;)

Mąż ze znajomymi próbował różnych wersji, najpierw lekko schłodzona, potem mocniej schłodzona i z kostkami lodu. Najlepiej smakowało z kostki lodu.

Znajomi zachwyceni, zabrałam też parę buteleczek do swojej pracy i musiałam zrobić losowanie, kto dostanie bo miałam ich za mało :(


Kolejna udana kampania, poganiam męża do uzupełnienia raportów, ale brak czasu doskwiera i jemu, oboje mamy pełno raportów do uzupełnienia.

No dobra zabieram się za uzupełnianie swoich raportów ;)

Miłego wieczoru.


1 komentarz:

  1. Mój mąż również się dostał do kampanii Metaxy. Paczka jest super. Ja natomiast mam perlux i sosy Łowicz :) udali nam się :) :)

    Pozdrawiam

    Www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...