czwartek, 4 czerwca 2015

Kampania pereł piorących Perlux


Jest to kampania na której bardzo mi zależało, od jakiegoś czasu często trafiał na reklamę w telewizji czy billboardach. Reklamowane przez Perfekcyjną Panią Domu, byłam ciekawa ich działania.

Niestety trochę się rozczarowałam. Niby pranie wyprane dobrze, ładnie pachnie ale... otoczka tabletki nie rozpuściła się w praniu. Prałam już parę razy, w różnych temperaturach  i za każdym razem znajdowałam ją przy szybie w uszczelce. Trochę się boję, że kiedyś wpadnie gdzieś głębiej i zatka pralkę. To jest jedyny minus, który ja i znajome znalazłyśmy. Poza tym same plusy.

W paczce otrzymałam dwa pełnowartościowe opakowania kapsułek do koloru i białego i dużo próbek, kapsułek pakowanych po dwie sztuki do prania białego do rozdania. Szybko się nimi podzieliłam.


Produkty Perlux:

Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem. Niezawodne w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem.

Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest najskuteczniejszy w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność i chroniąc przez mechaceniem się.
Perlux Super Compact BLACK to innowacyjne, superskoncentrowane perły piorące do prania tkanin czarnych oraz w ciemnych kolorach. 
Specjalnie opracowany Black Protection System zapewnia długotrwałą ochronę czerni i chroni tkaniny przed blaknięciem.

Perlux BABY to perły piorące do białych oraz kolorowych ubranek dziecięcych i dla osób o skórze wrażliwej lub skłonnej do alergii. Zawiera zaawansowaną formułę HYPOALLERGENIC CARE, opartą na bezpiecznych składnikach, pozbawioną fosforanów, sztucznych barwników i alergenów.

Zapraszam do rejestracji na Steetcom: LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...