wtorek, 10 listopada 2015

Streetcom: Kampania Vileda Actifibre

Ojej ale mnie dawno nie było, ostatnio piszę tutaj co kampanię. Ciągle cierpię na ciągły brak czasu, a jak jest czas to ochoty nie ma na nic.

Wracając do kampanii to tym razem udało mi się otrzymać ściereczki Vileda Actifibre.

Vileda Actifibre to ściereczka, która poradzi sobie z każdym rodzajem zabrudzenia, w każdej sytuacji.

Zgadzam się z powyższym zdaniem, naprawdę nadaje się do wszystkim i w tym wypadku nie jest to jak prawie zawsze, że jak "coś jest od wszystkiego, to jest do niczego". Ściereczka jest naprawdę uniwersalna, planowałam ją zakupić po obejrzeniu reklamy ale Streetcom mnie uprzedził ;)

Używam ją już dwa tygodnie, bardzo dobrze zadomowiła się u mnie w kuchni. Jest bardzo chłonna, dobrze czyści zlew, blat czy płytę. Nie pozostawia smug.

Kolejny plus to to, że nie jest jednorazowa, można spłukać czy wyprać i używać dalej.

Polecam wszystkim, ja oraz moja rodzina i znajomi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...