środa, 20 sierpnia 2014

Streetcom: Już niedługo startuje nowa kampania dla marki MARY KAY!


Zmęczona skóra, drobne zmarszczki, rozszerzone pory?  Mamy na to rozwiązanie!
Uwolnij zdrowy blask skóry z Zestawem do Mikrodermabrazji TimeWise® Mary Kay!
Już niedługo startuje nowa kampania!


Dziś taki dzień miłych telefonicznych informacji od mamy, miała potwierdzenie adresu do kampanii 4Flex (ja niestety nie miałam) i może możliwość wzięcia udziału w testowaniu jakiś kosmetyków, tym razem Mary Kay. No i znowu czekać i trzymać za nią kciuki ;)

Dzwoniła akurat wtedy kiedy zabrałam się za robienie ciasta na chleb żytni i przez rozmowę z nią zostawiałam na blacie i zapomniałam ;) Ale już rośnie w keksówce, strasznie się lepiło do rąk dzisiaj a zapomnieliśmy o oleju na ręce, podobno pomaga. Zdjęcia dodam dziś lub jutro. 

W między czasie od ostatniego postu zrobiłam dżem z pomidorów (tak, pomidorów nie ma błędu) i chutney'a też z pomidorów :)

Ale zdjęcia też później :)

1 komentarz:

  1. drzem z pomidorów, jakaś nowość dla mnie ;) a ja zrobiłam dziś test i na dniach będzie post :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...