wtorek, 12 sierpnia 2014

Wyniki losowania GINEintima Test pH

W związku z tym, że wreszcie usiadłam do komputera to zajęłam się zaległym losowaniem. Niestety zgłosiło się malutko osób ale trudno po prostu zostaną wylosowane 2 osoby, nie 3.


Tak więc do wylosowania był:

GINEintima Test pH jest wyrobem medycznym przeznaczonym do samodzielnego stosowania w warunkach domowych. Mierzy poziom pH i pomaga wykryć infekcje pochwy.
Łatwy, wiarygodny i szybki Dzięki specjalnemu aplikatorowi pomiar jest łatwy do przeprowadzenia i szybko daje wynik obrazujący poziom pH. 






 Oto etapy losowania:


Tadam...! W ten oto sposób wylosowałam 2 osoby:



Gratuluję!

Do Milena M i Syla podeślę informację z wygraną i prośbę o adres do wysyłki. Listy będę się starać wysłać jak najszybciej :)

4 komentarze:

  1. super, szczęście dopisało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w rozdaniach też szczęście nigdy nie dopisuje, w sumie w żadnych grach losowych nie dopisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cieszę, że będę mogła przetestować coś nowego!!!

    Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...