niedziela, 27 lipca 2014

Ciasteczka bananowe z otrębami

Moje dzisiejsze kuchcenie, dla męża do pracy :)

Ciasteczka bananowe z otrębami

Składniki:

  • jeden średni dojrzały banan
  • 3/4 szklanki płatków owsianych
  • jajko
  • garść rodzynek
  • łyżeczka oleju
Zmiksowałam na małych obrotach jajko z pokrojonym na małe kawałki bananem i olejem, dodałam płatki owsiane i rodzynki, wszystko bardzo dokładnie wymieszałam i odstawiłam na 15 minut. Blachę wyłożyłam papierem do pieczenia, układałam porcje ciasta i włożyłam do nagrzanego do 180 stopni piekarnika i piec na złoty kolor.

Na zdjęciu wyłożone na kratkę po upieczeniu. Nie wyszły idealnie równe, ale co tam :)

Przepis z mojego ulubionego ostatnio bloga: http://feeleat.blogspot.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...