poniedziałek, 14 lipca 2014

Mój balkonowy warzywniak

Mój balkonowy warzywniak. Troszkę źle zrobiłam, że posadziłam pomidory z cukinią, ale mam nauczkę na przyszłość.
Ogólnie mam 2 duże pomidory (malinówki i jedne, których nie pamiętam nazwy), 2 pomidorki koktajlowe i 2 cukinie.
Jeden duży pomidor ciągle wygląda jak zwiędnięty, ale na pewno nie jest to wina braku wody.
Na razie mam problem z mszycami, który cyklicznie wraca. Po kuracji czosnkiem z cebulą był spokój, teraz znowu wróciły. W doniczkach mam też ziemiórki, ale tych już nie umiem pozbyć się bez chemii, dlatego niech już są i tak dostają w kość od oprysków z czosnku i timorexu.


Zobaczymy czy zrobią się czerwone czy jakieś inne choróbsko złapią, ale to jeszcze co najmniej miesiąc.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...